2010. november 7., vasárnap

Csík - Most múlik pontosan

Ez sem friss szám, de csak most figyeltem rá, ahogy megint ajánlották a Megasztár kapcsán.



Most múlik pontosan,
Engedem hadd menjen
Szaladjon kifelé belőlem
Gondoltam egyetlen
nem vagy itt jó helyen
nem vagy való nekem
Villámlik mennydörög
ez tényleg szerelem.

Látom, hogy elsuhan
felettem egy madár
tátongó szívében szögesdrót
csőrében szalmaszál
Magamat ringatom,
míg ő landol egy almafán
az Isten kertjében
almabort inhalál

Vágtatnék tovább veled az éjben
Az álmok foltos indián lován
Egy táltos szív remeg a konyhakésben
Talpam alatt sár és ingovány

Azóta szüntelen
őt látom mindenhol
Meredten nézek a távolba
otthonom kőpokol
szilánkos mennyország
folyékony torz tükör
szentjánosbogarak fényében tündököl...

Vágtatnék tovább veled az éjben
Az álmok foltos indián lován
Egy táltos szív remeg a konyhakésben
Talpam alatt sár és ingovány

Most múlik pontosan,
Engedem hadd menjen,
Szaladjon kifelé belőlem
Gondoltam egyetlen,
nem vagy itt jó helyen,
nem vagy való nekem.
Villámlik mennydörög,
ez tényleg szerelem...



2 megjegyzés:

  1. Szia Ákos!
    Sokáig nem olvastalak, mert nem igazán volt jó netem, de ma bepótoltam. Úgy látszik, mindenütt ugyanaz az adminisztrációs pokol van külföldön :)

    A Csíkkal pedig megörvendeztettem az egész kolit, max hangerőn :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Sosem fogom magam utolérni, mert a spanyolországi élményeket is éppen csak elkezdtem, míg Anglia esetében valahol megrekedtem áprilisnál...

    Szép ez a nóta, így a többiek biztos élvezték. :)

    VálaszTörlés