2010. március 16., kedd

Súlytalanság sújthatna

Mostanában egyre több flash játék használ olyan fizikai modellt, amely képes gravitációt és síkidomok egymáson, illetve felületeken való elcsúszását és súrlódását is reálisan modellezni.

Itt van pár kedvencem, amelyet az Abydos Gaten is megosztottam az ismerőseimmel:
Perfect Balance
Super Stacker 1
Super Stacker 2
A feladat itt az lenne, hogy minden elemet elhelyezzünk úgy, hogy ne dőljön le, amíg az óra számol. Ilyen egyszerű... Kezdetben.

Circles and Squares
Köröket és négyzeteket tudunk a pályán úgy terelni egy megadott helyre, hogy a méretűket és formájukat is változtathatjuk, miközben még a teret forgatva magát a gravitációt is befolyásolhatjuk. A pirosakat viszont ki kell lökni a játéktérből és ettől lesz igazi kihívás minden logikai játékot kedvelő számára. Szépen nehezedik, bár itt-ott voltak eléggé próba szerencse alapon megoldható feladatok is.

2 megjegyzés:

  1. A Circles and Squares-től konkrétan megőszültem, de legalább levezettem a fölös energiáimat :)

    VálaszTörlés
  2. Én ugyanezt éreztem, de aztán sikerült minden pályát megoldani. :)

    VálaszTörlés