2009. szeptember 1., kedd

Baráti blog barangolás

Itt szeretném összegyűjteni pár kivételes ismerősöm és barátom blogját, mert egy kis reklám sosem árt.

Mivel úgy vélem, hogy az lenne a legjobb, ha ez teljesen önkéntes alapon menne, ezért kérem jelezze emailben vagy itt hozzászólásban minden kedves blogot író, hogy szerepelni kíván-e itt. Az sem árt, ha eláruljátok, hogy civil nevet vagy a becenevet használjam a link megadásakor. Köszönöm.

Andrea
Szikszai Ferenc
Valyon Tamás (Dzséjt, Mal)
Zephyr



* * *

Oldalt ugyan szerepel, pár "kedvenc blog" címen futó link, amiket szinte napi rendszerességgel szoktam olvasni. Íme egy rövid lista emlékeztetőül:

Diablo 3
Filmbuzi
Joseph Mallozzi
Sorozatjunkie
Starcraft 2
Vastagbőr

6 megjegyzés:

  1. Platschu, neked kell eldönteni, hogy kit teszel fel a blogodra, mint "ajánlott olvasmányt", ez nem jelentkezés alapon megy. Tedd fel, akit akarsz, aztán ha valami nem tetszik az illetőnek, majd reklamál.

    VálaszTörlés
  2. Na jó, csak neked is van ugyebár Star Trekes és privát jellegű blogod is. Nem mintha itt őrült nagy olvasottságban lenne részem (nem is tudom leellenőrizni), de két kezemen meg tudnám számolni a biztos olvasóimat és pláne a hozzászólólat. Így is többen, köztük utastársaim emailben gratuláltak a leírásokhoz és köszönték a tippeket, de nem szóltak hozzá semmihez sem itt.

    Sőt! Még egy ismeretlen is felbukkant a múltkori hölgy után, akit a Svájcról szóló leírásom nyűgözött le. Mindez hízelgő volt, de ennél még jobbnak kell lenni.

    Ezt a kis blogot, amit én is irkálok többnyire ismerősök és barátok ismerik csak, ha csak valaki éppen rá nem hibázik a Google keresőben egy-egy kiemelt szókapcsolattal. A múltkor teszteltem is magamat és tényleg szépen felhozott az első tíz találat közzé.

    Így is ez csak egy műfaji próbálkozás a több éves fórumozás után, hogy lássam, hogy képes lennék-e ilyen formában szórakoztatni és informálni a nagyérdeműt. Ha nem lesz sikeres vagy már nem okoz örömet, akkor úgyis abbahagyom. Amint megfigyelted, nem is lett igazán tematikus ez a blog, mert az engem érdeklő témák kerülnek itt szóba, tehát nem lesz csak utazás vagy csak csillagkapu. Egy kis ez, egy kis az, aztán a témaválasztásokat illetően talán kirajzolódik rólam egy remélhetőleg kedvező kép még az ismeretlenekben is. Ám a blog elsősorban úgyis azoknak készült, akikkel kapcsolatban állok.

    VálaszTörlés
  3. Le lehet levelezni/telefonálni ezeket a dolgokat, egyszerűen meg kell kérdezni a blogszerzőket, hogy hogyan tüntesd fel őket. Alapjában véve viszont tökmindegy, mert a link úgyis odamutat rájuk.

    Azt vettem észre, hogy a magyar ember nem szívesen ír hozzászólást, nem szívesen osztja meg a világgal a véleményét. (Pedig magyarul nem is a világgal osztaná meg, csak a magyarul tudókkal :-D) A hsz-eléshez sok minden kell: határozott nézőpont, önmagunk és a véleményünk felvállalása, kommunikálni tudás, a magyaroknak meg egy kis egészséges pimaszság is. Ebben még fejlődni kell, nem mindenki sajátította még ezt el a megfelelő mértékben és formában.

    Egy blog sikere nem a hsz-ek számán múlik, már rájöttem, hanem azon, hogy hányan olvassák, hányan követik, még ha nem is szólnak hozzá. Végülis a blog eredetileg napló, ha naplót írnál tollal egy füzetbe, abba sem kotyogna bele más.

    Blogot írni exhibicionizmus, de egészséges exhibicionizmus. És hogy valaki ezt a hajlamát egyetlen témán belül, vagy témák összemixelésével éli ki, az teljesen az ő saját döntése. Láttam én már a tiédnél cifrább összeállítású blogot is :-D

    Végül pedig - ha ez számodra segítség -, ha engem is fel akarsz tüntetni, mint blogostársat, akkor a Star Trek-es blogomat javasolom, a másikra már jóval ritkábban írok :-)

    VálaszTörlés
  4. Bocsánat, elfelejtettem: az Andrea bőven elég azonosítónak, így szivárogtam be a világ köztudatába, mint ST fan és ST blogos. A családnevem csak zavaró tényező lenne :-D

    VálaszTörlés
  5. Kicseréltem a linket. A nevedet átírhatom, bár nem igazán értem, mert abban nincs semmi szégyellnivaló.

    A blogra igazából az úti élmények közlése miatt volt szükség, hogy nem fórumozó ismerőseim el tudják olvasni azt a pár gondolatot, amit meg akarok osztani velük. A többi már csak ráadás.

    VálaszTörlés
  6. Nem szégyellem a nevem :-D Egyszerűen csak mindenki, magyar és külföldi, Andreaként ismer - ezért is írtam át a blogon a nevem Andiról Andreára -, az Andrea Mózerrel nem feltétlenül azonosítanak, az csak zavaró. (Ráadásul magyarul hosszú ó-val írom, idekint röviddel, mert itt kint nincs ékezet, szóval macerás, na.) Az ST fórumokon, ahol "álnéven" szerepelek, ott is általában a keresztnevemet tudják pluszban, szóval ez az a kivételes eset, amikor a családnevem nélkül vagyok könnyebben felismerhető :-D

    A ráadások jók, tarkítják a blogot! :-)

    VálaszTörlés