2010. szeptember 5., vasárnap

Óh mondd, te kit választanál?

Vasárnap egy ismeretlen hölgy csengetett be hozzám és a kezembe nyomott egy borítékot, amelyben az itteni helyhatósági választásokra kérnek be a lakóktól adatokat.Azt tudtam, hogy otthon nem fogok tudni szavazni, de azt nem sejtettem, hogy itt meg igen. Még meg is kérdeztem a hölgyet, hogy magyar vagyok és ekkor is szavazhatok? Erre a válasza ennyi volt: "Magyarország az Európai Unió része?" Khmmm, nyeltem egyet, helyeseltem, de már meg sem lepődtem, hogy azt se tudják, hogy esznek vagy isznak minket. Erről majd mesélek még, mert az alapműveltség vagy csak azon belül a földrajz egy csöppet kimaradt az életükből. Én magam szkeptikus vagyok, hogy beleszólásom lenne az itteni polgármesteri székről szóló szavazásba, de ki tudja? Kitöltöm az okmányokat, ahogy a hölgy kérte, aztán majd meglátjuk, hogy tényleg EU konform lettem-e én magam is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése