2010. szeptember 19., vasárnap

Itt van az ősz, itt van újra

Az újra szó talán így erős ebben az összefüggésben, mivel nekem ez lesz az első angliai őszi évszakom itt a kontinens másik végében. Az idő elég változékony lett és próbáltam a végsőkig húzni, de tegnap egy erősebb lehűlést követően ismét felavattam a május végén még használt, car boot vásárban begyűjtött olajradiátoromat. Meglepően kellemes volt mellette ülni és a neten bóklászni, miközben a hátamnál középre húzva melegítette a szobát. A villanyórám is valószínűleg hálásan pörgött, bár mióta felszereltem magam pár energiazabáló géppel, egy rossz szava nem lehet. Az ablakokat is már hetek óta tartom leszigetelni, hogy a hatékonyságot növeljem, de mindig valami mással foglalkoztam éppen. A hétvégén most csak élveztem a világgal való kapcsolattartást, ami azért enyhíti a távolságot.

2 megjegyzés:

  1. Tudod, miről olvasnék szívesen? Arról, hol laksz! A házról és a lakásodról/szobádról.
    Hogy rendezted be? Hol alszol? Mit látsz az ablakodból?

    WF

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem eljutni odáig, de most még áprilisnál tartok. :)

    VálaszTörlés