2010. február 14., vasárnap

Török kezdőknek - Türkisch für Anfänger

Két éve Törökországban jártam és azóta amikor egy-egy hírben említik a törököket, akkor azokat általában elolvasom. Így lyukadtam ki a Duna TV egyik sorozatajánlójához is, amely a "Török kezdőknek" címet viseli.

A stílus gyakorlatilag egy tinédzser lány bűbájos kommentárjaival megspékelt török-német vegyes családról szóló sitcom. Itt-ott merészen szókimondó és bár többször átlépnek fontos határokat etnikai és vallási kérdésekben, de végül mégsem lesznek bántóak a párbeszédek, mert szerethetőek a karakterek. Tegnap felfedeztem, hogy egy jótét lélek (erika80) feltette az első két évad összes részét magyar szinkronnal. Meglátni és megszeretni csak egy pillanat műve volt, amit jól bizonyít, hogy képes voltam 5 órán át egy maraton keretében nézni.


Itt van az első epizód ízelítőül három szeletbe vágva, amikbe érdemes belekukkantani, mert az elsők talán a legszórakoztatóbbak, míg utána egy kicsit már-már csöpögőssé válik a szerelmi szálaktól.

1. rész : Ez az a rész, amelyben elveszítem a szabadságomat






További részek

3 megjegyzés:

  1. Szerintem is az első részek a legjobbak, de később sem tudtam abbahagyni a nézését.

    VálaszTörlés
  2. A kedvenc jelenetem egyike, amikor Lena elkezd rofogni, amikor Yahmur nem tudja kitalalni, hogy mit is esznek.

    A masik kedvencem az aktualitasa miatt, amikor Costa a suliban rajon a palyavalasztaskor, hogy dadog.... :(

    VálaszTörlés
  3. Jó kis sorozat volt ez. Örülök mindhárom évadának, igazán vicces.

    VálaszTörlés