2009. július 31., péntek

Nincs de - rajtad is múlik

A tévében láttam először ezeket a reklámokat, amelyek közül szinte mindenki érintett valamelyikben.







... de a saláta a nyulaknak való!
... de a többiek is cigiznek!
... de csak reggel köhögök!
... de így legalább csendben van...
... de egyszer élünk, nem?!
... de én bírom a piát!
... de erről szól a buli!
... de ez is sport!
... de ezt még meg kell inni!
... de ha leteszem, meghízom!
... de így is odavan értem!
... de kaját nem dobunk ki!
... de másra nincs időm!
... de megőrülök, ha nem gyújtok rá!
... de nézni sokkal jobb!
... de nincs időm mozogni!

http://www.nincsde.hu/

2 megjegyzés:

  1. De miért kell kiadnom az emailcímemet ahhoz, hogy valami használható információhoz hozzájussak az oldalon? Már ha egyáltalán használható információt nyújtanak... szapulni én is remekül tudom magam, ehhez nincs szükségem segítségre.

    VálaszTörlés
  2. Nos, igen, a honlapon még lenne mit csiszolni. Annyira nem mélyedtem bele az oldalba, mert bennem elsősorban a figyelemfelkeltő üzenet ragadt meg, mert olyan dolgokat kimondtak a magyar társadalomról, melyekről a legtöbbször hallgat a média. Ám ha az illető nem határozta el, hogy változtatni szeretne, akkor az egésznek nincs értelme. Én is meddő harcot vívok a kilók ellen, pedig már csak a szakmám miatt is tudom, hogy mi lenne a célravezető, de az akaraterőm gyenge. Úgyhogy nincs de... :)

    VálaszTörlés