2009. július 22., szerda

Nem ér a nevem

Tudom, hogy elég ciki, de a múltkor is rákerestem magamra a Googleban, mert kíváncsi voltam, hogy mennyi találatot dob ki a rendszer.

platschu : 38500 darab
Azért ez nem semmi, nem igaz? Persze a legtöbb az Abydos Gate oldalhoz tartozik, ahol immáron közel 10 éve vagyok a hazai Stargate, azaz Csillagkapu közösség egyik meghatározó alakja, mint a fórum moderátora és hírszerkesztője. Radu hívta fel a figyelmemet arra is, hogy a "csillagkapu szfinx" keresőszóra még a fotóm is megjelenik, ahogy a munkahelyemen vigyorgok álmatag szemmel.

A teljes nevemre is 2000 fölött jött találat, így aki nagyon ráér, úgyis le tudja nyomozni, hogy merre szoktam megfordulni a neten. Ez inkább csak egy munkavállalásnál lehet érdekes, de remélhetőleg gyógyszerészként inkább a korábbi referenciáim, mintsem blog hozzászólásaim vagy idegen nyelvek iránti érdeklődésem dönti el az alkalmasságomat. Mivel szoktam pár török oldalt is látogatni, így azért nem lenne jó, ha valami terroristának néznének majd Angliában...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése