2009. július 21., kedd

Az ébredés és a vudu találkozása

Ilyen hangzatos cím után biztos arra gondolhatnátok, hogy Garfieldhoz hasonlóan lecsapom az órát és elvánszorgok a reggeli kávémért. Ennél sokkal egyszerűbb történt. Lábizomgörcs.
Úgyhogy ma csak sántikáltam délelőtt és azon tűnődtem, hogy az új munkahelyemen valószínűleg elátkoztak minket. Egyik munkatársam eltörte a lábujját, a másik az utcán törte össze a bokáját, a harmadikra ráesett a boltban az ásványvíz, a negyedik leforrázta magát. Még csodálkoztam is, hogy én kimaradtam a sorból, de úgy tűnik a közös bal láb sorsban osztoznom kellett velük. Vagy erre mondják azt, hogy bal lábbal kelt fel? Ki tudja? Mindenesetre három hét leforgása alatt ennyi baleset és sérülés már nem lehet a véletlen műve...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése